André Manuel De Zieke Geest (Roger Cremers) 2 CAMPAGNEBEELD

Veelgestelde vragen

Op donderdag 15 juni om 12:00 uur start de kaartverkoop voor ons jubileumseizoen. Op deze pagina beantwoorden we de veel gestelde vragen over start verkoop.

Belangrijk!
Om te bestellen hoef je vooraf geen account aan te maken!
1) Kies je favoriete voorstelling(en) uit
2) Voeg ze toe aan je winkelwagen
3) Aan het eind van het bestelproces wordt gevraagd om een account aan te maken.

Had je al een account, maar nog niet gebruikt op onze nieuwe website om in te loggen? Kies dan voor een nieuw account aanmaken. Dit is nodig omdat we een nieuw ticketingsysteem hebben. Je oude account wordt dan automatisch gekoppeld.
Heb je nog geen account en wil je zonder account bestellen? Dat kan ook!
Om een account aan te maken is je e-mailadres en een wachtwoord verplicht.

Mijn Cool

 

Hoe log ik voor de eerste keer in op Mijn Cool op de nieuwe website?

 

Ben je vriend van Cool?
Kies dan de wachtwoord vergeten functie. Je ontvangt een mail om in te loggen en je wachtwoord te resetten.

 

Ben je geen vriend van Cool?
Maak een nieuw account aan. Ook als je al jaren trouwe bezoeker bent van Cool. Als je al bekend bent in ons systeem, zullen je gegevens automatisch samengevoegd worden

 

Ik moet na inloggen mijn wachtwoord opnieuw invullen? Klopt dat?
Mocht je na het inloggen in Mijn Cool je NAW-gegevens wijzigen, dan vraagt het systeem om opnieuw je wachtwoord op te geven. Onthoud dit wachtwoord goed.

 

Ik zie mijn bezoekhistorie nog niet
Dat klopt. Deze informatie zullen we op een later moment aan je Mijn Cool-account toevoegen.

 

Ik wil mijn nieuwsbriefvoorkeuren zien/aanpassen
Dat kan in je Mijn Cool-account.

 

Ik zie mijn Cooltjes tegoed nog niet
Dat klopt. Het nieuwe ticketingsysteem kent een ander spaarprogramma. We zijn nog bezig om dit uit te rollen. Uiteraard blijft je Cooltje-tegoed behouden. We zullen je hierover zo snel mogelijk informeren.

 

Krijg ik Cooltjes bij een nieuwe bestelling
Ja, ook in het jubileumseizoen krijg je voor elke 10 euro een digitaal Cooltje.

 

Kan ik een horeca-arrangement bestellen met Cooltjes?
Ook in het jubileumseizoen kun je je Cooltjes verzilveren voor een horeca-arrangement. Tegen inlevering van je Cooltjes krijg je 50% korting op een nageniet- of gouden stoel-arrangement. We adviseren om je horeca-arrangement nu alvast mee te bestellen voor het reguliere tarief. Zodra het spaarsysteem gereed is én je nog voldoende Cooltjes hebt, zullen we de korting met je verrekenen. Ook hierover krijg je zo snel mogelijk bericht.

 

Passe-partout

 

Op iedere voorstellingspagina van een voorstelling uit de serie Nieuwe Lente (Grote én Kleine zaal), Sunday Tones, Cool Comedy Café en Cool's Jazzclub staat onderaan de pagina button om je passe-partout te bestellen. 

 

Betalen

 

Ik kan mijn online bestelling alleen betalen met iDeal en niet met mijn cadeaukaart?
Binnenkort zal ons nieuwe ticketsysteem ook de betaling met cadeaukaarten ondersteunen. Wil je deze nu al gebruiken? Klik hier voor meer informatie.

 

Ik heb nog digitaal tegoed. Kan ik dat inzetten?
Ja dat kan. In Mijn Cool kun je zien hoeveel openstaand tegoed je nog hebt. Bij de stap 'betalen' kun je ervoor kiezen om je tegoed in te wisselen.

 

Nieuw ticketingsysteem

 

Door de overstap naar een nieuw ticketsysteem is de bestelomgeving en jouw persoonlijke 'Mijn Cool' account er anders uit gaan zien.

 

Waarom een nieuw ticketingsysteem?
Helaas heeft onze oude leverancier Get a Ticket onverwacht besloten om er mee te stoppen. We waren dus genoodzaakt om met een nieuw ticketingsysteem te gaan werken.

Waarom een nieuwe website?
De oude website was volledig met het oude ticketingsysteem vervlochten. Ook was de koppeling met de leerlingenadministratie aan vervanging toe. Het inschrijven voor een les of cursus is nu veel gemakkelijker.

 

Brochure

 

Ik heb de brochure nog niet ontvangen
De brochure is bezorgd bij onze vrienden en bij gasten die afgelopen seizoen 2x (of vaker) het theater hebben bezocht of een cursus/les hebben gevolgd.

Kan ik de brochure afhalen in Cool?
Dat is mogelijk. Ook is het programma online te bekijken.

Wordt de brochure huis-aan-huis verspreid?
Nee. De brochure is vanaf 22 juni ook op te halen op openbare locaties als de bibliotheek.